Пошуковий запит: (<.>A=Жмайлов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Данько Ю. І. Розробка шляхів вдосконалення системи мотивації сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / Ю. І. Данько, В. М. Жмайлов, В. В. Бондар // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 8. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_8_20
|
2. |
Жмайлов В. М. Оцінка впливу соціально-етичного маркетингу на потенціал підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 11. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_11_23
|
3. |
Жмайлов В. М. Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 6. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_6_21
|
4. |
Жмайлов В. М. Місце нішевих видів продукції у формуванні конкурентних переваг аграрного підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 1. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2016_1_15
|
5. |
Данько Ю. І. Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері [Електронний ресурс] / Ю. І. Данько, В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2017. - № 2. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2017_2_9 Проведено комплексне дослідження конкурентних засад розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері за умов трансформаційних змін ринкового середовища. Встановлено, що використання прогресивних маркетингових концепцій дозволяє підприємству не пасивно реагувати на ринкові явища, а здійснювати раціональну, добре координовану політику завоювання ринків збуту, з одного боку, пристосовуючи асортимент товарів до вимог ринку, а з іншого - активно формуючи потреби і попит з метою найбільш прибуткової реалізації наявних ресурсів. Доведено, що активізація розвитку маркетингової діяльності та перехід до більш прогресивних концепцій напряму залежитьвід ефективності реалізації маркетингових стратегій. Встановлено, що за умов коли на ринку агропродовольчої продукції існує високий рівень конкуренції, саме маркетингова діяльність є визначальним чинником, що забезпечує наявність конкурентних переваг. Моніторинг споживчого ринку агропродовольчої продукції дозволив виявити той факт, що зростає вимога до якості продукції, наявності торгової марки та іміджу виробника, які є невід'ємною частиною інноваційної маркетингової діяльності. Доведено, що дослідження споживчого ринку агропродовольчих товарів, в першу чергу, має враховувати купівельну спроможність споживача.
|
6. |
Жмайлов В. М. Конкуренція аграрного виробництва як інструмент інноваційної діяльності та фактор соціально-економічного розвитку регіону [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Л. В. Слюсарева // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 6. - С. 93-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2018_6_22
|
7. |
Жмайлов В. М. Інноваційно-інвестиційне забезпечення сталого розвитку сільських територій [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Н. І. Рижикова // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2017. - Вип. 5. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2017_5_17
|
8. |
Слюсарева Л. В. Сталий розвиток підприємств: дуалізм концептуальних підходів [Електронний ресурс] / Л. В. Слюсарева, В. М. Жмайлов // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2019. - № 4. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2019_4_17
|